lauantai 26. syyskuuta 2009

Lomakuvat ranteessa

Onko mitään kamalampaa kuin askarteleva sukulainen? Se napoo itsetehdyn näköisiä koruja ja tuo niitä naama autuaassa virneessä näytille.

Sitten se ilmoittaa, että nämä ovat muuten lahjoja, ole hyvä, ja odottaa silmät innosta loistaen vastaanottajalta ihastuneita huudahduksia.

Tämä pläjäys ei onnistunut. Vanhemman siskon näyttelijäntaidot ovat siis koetuksella, kun seuraavan kerran tavataan. Ja tätähän on pidettävä ainakin kerran! Stig Carpelania lainatakseni, mä oon nähny tosi paljon vaivaa tän eteen!

Testasin, miltä vain hiukan käsitellyt digikuvat näyttävät suoraan massaan siirrettynä. No, epämääräiseltä. Ensi kerralla kuvat täytyy käsitellä kunnolla ja ronskin ottein.

Jos sen sijaan ei ajattele, että tässä on ikuistettu siskojen viimekesäinen Alassion-matka, voi lopputulosta tarkastella paremmalla mielellä. Kuvat näyttävät epämääräisiltä vanhoilta valokuvilta, ja se tuo ihan kivan ilmeen.

Muuten koru näyttää livenä ihan hauskalta ja se asettuu ranteeseen kauniisti. Rosoisuus kuuluu kerrankin asiaan.

7 kommenttia:

  1. Mutta toihan näyttää makeelle! Kiva idis. Ja ihan joka lomakohteesta ei noin upeeta saakaan. Oli varmaan työläs tehdä

    VastaaPoista
  2. No siinä mielessä kyllä, että helpompi on tilata valokuvaliikkeestä muki omalla lomakuvalla... ;-)

    Hiomista ja kiillotusta oli sen verran vähän, että ei tää työläimmästä päästä ollut.

    VastaaPoista
  3. Hehhhen, mua niin nauratti tuo "askarteleva sukulainen". Se olen myös minä. Pitää aina välillä herätellä itseä että kaikki eivät halua mun ompeluksia ylleen :D.

    Koru on kyl hieno. Idea on hieno. Mä tykkäisin et joku mun sukulainen askartelis mulle moisen mun kissoista.

    VastaaPoista
  4. Kiitos, Romulus!

    Parasta on, että sukulaisilta ei kysytä etukäteen mitään! Eivät ainakaan voi kieltäytyä valmiiksi!

    Kauankohan kestää, ennen kuin ne alkavat välttelemään tapaamisia? ;-)

    VastaaPoista
  5. Heh, hauska juttu, minäkin kuulun tähän ryhmään, joka antaa itse tehtyjä lahjoja. Joillekin onnistuu paremmin, mutta välillä sukulaiset tekevät vaihtoja keskenään, tai antavat eteenpäin lahjoiksi ... olen huomannut ... ja kiemurteleva selitys, että se kun niin hirveesti siitä tykkäsi ... ei se mitään, pääasia, että löytyy joku mieluinen uhri. No, osa tuntuu ihan aidosti tykkäävän...

    VastaaPoista
  6. Piti myös mainita, että upea matkamuisto ...

    VastaaPoista
  7. Kiitos! :-)

    "Mieluinen uhri" on hyvä sanapari kuvaamaan niitä askartelulahja-altistuksen saaneita!

    Kyllä se tosiaan saa hyvälle mielelle, kun joskus joku tykkää itse tehdyistä lahjoista aidosti!

    VastaaPoista

Related Posts with Thumbnails